U poštanskom centru u Nišu startovali roboti na sortiranju pošiljaka

Bez autora
May 18 2025

Pošta Srbije pustila je u rad robotizovani sistem za automatizovano sortiranje pošiljaka u glavnom poštanskom centru u Nišu, koji će značajno unaprediti standarde prerade pošiljaka, uslove rada zaposlenih i kvalitet pružanja usluga korisnicima.

Goste je pozdravio Miljan Raičević, direktor Radne jedinice „Niš”, koji je izrazio zadovoljstvo zbog uspešne implementacije projekta. Rekao da će poštanski centar u Nišu nastaviti sa proširenjem kapaciteta i razvojem logističkih usluga u skladu sa potrebama rastućeg avio saobraćaja, čime će se i grad Niš i Pošta još bolje pozicionirati na tržištu i mapi Republike Srbije.

Zamenik gradonačelnika Niša Luka Gašević pohvalio je projekat, koji je, kako je rekao, od značaja za modernizaciju procesa, kao i za grad Niš. On je zahvalio radnicima na naporima koje ulažu u razvoj grada.

Zoran Anđelković, v.d. direktora Pošte Srbije, rekao je da je Pošta Srbije dokazala da prihvata nove tehnologije i da ostaje posvećena modernizaciji i razvoju regionalnih i lokalnih logističkih centara, povećanju njihovih kapaciteta i poboljšanju performansi.

 „Pored tehničke i tehnološke modernizacije investiranjem u robotsku podršku, sledeće što planiramo u Nišu je proširenje kapaciteta za tehnološke procese, dok će centar ubrzo dobiti i solarne panele i biti potpuno opremljen, visokofunkcionalan i samoodrživ. Imaće sve preduslove da u potpunosti odgovori na zahteve velikih korisnika, najvećih internet prodavaca, koji ispostavljaju zahteve za automatizovanom preradom pošiljaka i kratkim rokovima uručenja, kao i da isprati kargo saobraćaj koji se ubrzano razvija u ovom gradu”, rekao je direktor Anđelković.

Poštanski centar u Nišu, površine 4.500 kvadratnih metara, najznačajniji je za prihvat i preradu pošiljaka za područje juga i jugoistoka Srbije. Pored regionalnih poštansko-logističkih centra u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, robotski sistem za automatizovano sortiranje pošiljaka Pošta Srbije obezbedila je u Kragujevcu i u pripremi je u Kraljevu, gde su, takođe, zabeleženi trendovi rasta fizičkog obima pošiljaka.

„Automatizacija i robotska podrška preduslovi su za unapređenje postojećih i kreiranje novih servisa, kao i za povećanje kvaliteta usluga koje pružamo korisnicima stalnim povećanjem pouzdanosti, brzine prenosa i skraćivanjem rokova uručenja. Poboljšavaju uslove rada zaposlenih, olakšavaju i ubrzavaju njihov rad. To je neophodno za razvoj Pošte Srbije, kako bi očuvala poverenje države, građana i korisnika u stabilnu, sigurnu i modernu poštansku mrežu i usluge visokog kvaliteta”, zaključio je Anđelković.

Događaju su prisustvovali predstavnici Grada Niša, Nišavskog upravnog okruga i velikih kompanija, poslovodstvo Pošte Srbije i direktori radnih jedinica. Gosti su imali priliku da obiđu, testiraju rad i sagledaju proces robotizovane prerade pošiljaka u tehnološkom prostoru poštanskog centra.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik